V rámci projektu CZ.1.07/1.1.00/57.0665 jsme realizovali rozvoj technických dovedností žáků na 2. stupni naší školy. Šlo o projekt, který byl realizován v dílnách. Celkem se ho zúčastnilo 15 žáků, kteří zpracovali svá portfolia. Během aktivity byly vyrobeny 2 různé výrobky, a to Cajón (= hudební nástroj) a ptačí budka Sýkorník.
Žáci obdrželi pracovní postupy (jsou součástí portfolií), podle kterých vyráběli každý svůj zvolený výrobek. Poté vyplnili dotazníky, které jsou rovněž součásti portfolia. Pro tuto klíčovou aktivitu bylo zakoupeno nářadí.

Do klíčové aktivity Individualizovaný rozvoj ústních komunikačních dovedností učitelů v
anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended learningu byl zapojen 1 učitel naší školy, který se vzdělával formou blended learningu v anglickém jazyce.

V rámci klíčové aktivity Rozvoj individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v
anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended learningu se do výuky cizích jazyků, resp. anglického jazyka, formou blended learningu zapojilo 2 x 20 žáků.

Zvyšování kvality vzdělávání v Monty School